arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

سایپا قیمت اطلس را افزایش داد [مهر ۱۴۰۳]

سایپا در جدیدترین دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده برای مشتریان، قیمت اطلس را افزایش داد. سایپا اکنون این خودرو را با نرخی بیش از ۴۱۶ میلیون تومان عرضه کرده است. بااین‌حال همچنان نرخ اطلس از قیمت سهند کمتر است، درحالی‌که اطلس در قالب تیپ فول‌آپشن G به دست مشتریان می‌رسد، اما سهند در تیپ پایه S به بازار عرضه شده است و آپشن‌های کمتری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایپا در جدیدترین دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده برای مشتریان، قیمت اطلس را افزایش داد. سایپا اکنون این خودرو را با نرخی بیش از 416 میلیون تومان عرضه کرده است. بااین‌حال همچنان نرخ اطلس از قیمت سهند کمتر است، درحالی‌که اطلس در قالب تیپ فول‌آپشن G به دست مشتریان می‌رسد اما سهند در تیپ پایه S به بازار عرضه شده است و آپشن‌های کمتری دارد.
 
تا پیش‌از‌این، بهای اطلس حدود 412 میلیون تومان بود اما اکنون بهای اطلس در بازار آزاد حدود 520 میلیون تومان شده است؛ بنابراین بیش از 100 میلیون تومان میان نرخ اطلس در بازار و کارخانه اختلاف قیمت وجود دارد.
 
افزایش قیمت اطلس، مهرماه 1403: (ارقام به تومان هستند)
سایپا قیمت اطلس را افزایش داد [مهر ۱۴۰۳]
اطلس محصول جدید سایپا است که سال گذشته معرفی اولیه آن انجام شد. سایپا طی تابستان و پاییز 1402 محصول جدید خود را در نمایشگاه‌های خودرو مختلف نمایش داد تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند. این خودرو نسخه بهینه‌شده و اصلاح‌شده کوییک به حساب می‌آید که ظاهری جدید، مواد باکیفیت‌تر و موتور قوی‌تر دارد. سایپا تصمیم دارد اطلس را در قالب تیپ‌های دنده‌ای S و G و تیپ‌های اتوماتیک L و E به بازار عرضه کند. همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، قیمت اطلس G از قیمت سهند S همچنان کمتر تعیین شده است.
 
تمامی نسخه‌های اطلس به موتور 1.5 لیتری هشت‌سوپاپ M15GSI مجهز هستند که 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج‌سرعته دستی یا اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارند. فرمان خودرو در تیپ‌های پایه هیدرولیک است اما تیپ‌های گران‌تر فرمان الکتریکی دارند. همچنین هر 2 تیپ دنده‌ای با رینگ فولادی و قالپاق عرضه می‌شوند اما نسخه‌های اتوماتیک رینگ فولادی دارند. ترمز عقب خودرو نیز در تمامی نسخه‌ها از نوع کاسه‌ای است.
نظرات بینندگان